Tuesday, April 13, 2010

saya sayang kamu!!!


~~fatin

kite jmpa kat depan astaka..saya mencari2 dak mapem tok orentasi..last2 saya jumpa kamu..sampai sekarang kita still rapat lagi..walaupun masa mula2 saya tak pham sangat apa yang kamu ckp sbb kamu kelantan..saya selangor..tpi saya suka kawan dengan kamu..saya tahu kamu dah menghadapi saat dia tinggalkan kamu..believe me..u still have me...tapi, kamu kene ikut cakap kak sha!!! kamu kena delete semua benda dulu yang berkaitan dengan dia...jangan contact dia..jangan contact kawan2 dia lagi..selagi kamu tak buat begitu, kamu memang takkan dapat lupakan dia..fatin..ramai lagi lelaki baek tok kamu..tolong fatin..try lupakan dia..saya dan kawan2 tak boleh tolong kamu kalau kamu still contact org yg berkaitan dengan dia!!!


~~kak sha
zaher slalu marah saya bila panggil kamu 'sha'..zaher kata saya ni kurang ajar..tapi agak sukar nak panggil kamu akak sbb 1st tyme jumpa kamu..sy mmg pnggil kamu 'sha'..kita kenal kat depan cimb...saya mula rapat dengan kamu pas kita satu group masa wat assignment marketing..kamu selalu jadi kamus bergerak saya..bila saya xpaham ape2, saya tros tanya kamu..thanx a lot...maaf erk kalau wat kamu cam umur sebaya saya..saya nak soh kamu rase diri kamu muda agi..ngegegege~~


~~zaher

1st tyme saya kenal kamu masa kamu sebok je nak bluetooth upin+ipin..masa tu dalam kelas business account..saya tengah bes2 layan upin+ipin..kamu ngan muka tak tahu malu, tros kata, err..nak upin+ipin..!! pastu kita dapat 1 group masa wat assignment prinsip pengurusan maritim...kamu suka cari pasal+cari gaduh ngan saya!! tapi bes ler gaduh dengan kamu..terbaekkk...sebab kamu macam budak2..tak reti nak ngaku kalah..kihkihkih....



~~epul

saya kenal kamu sbb kamu asyik ngan zaher je...mula2 ingatkan kamu nie kerek nak mampos...kamu laen sket dari zaher..zaher tu kn awl2 muka tak tahu malu..tapi bila saya da rapat dengan kamu, kamu ni sangat kelakar...penat nak dengar kamu merepek...kak sha kata walaupun tahu kamu ni cam siyes..last2 mesti kamu menipu je..;) tapi yang penting saya baru jumpa lelaki yg gila bergambar..kamu le tu..!! suka sangat bergambarnya...

~~akmal

saya kenal kamu sebab kamu 1 bilik ngan kak sha..kita gi kelas sama2 wif fatin+kak sha..saya hepi bila kawan dengan kamu...kita naik van sama2 gi kelas..jalan sama2 gi studi kat library...gi makan sama2..saya taw kamu baek...


~~patihing

saya lambat kenal dengan kamu..even saya tahu kamu dah kenal lama dengan epul+zaher.. kamu kan 1 skolah dengan mereka...mula2..saya ingat kamu nie kerek...tapi kamu ni sempoi je..bes dapat kuar dengan kamu mase nak bli kek masa bufday kak sha. kete kancil tu semput2..mnyak kete tibe2 abiz..jmpe en chipsmre kat mydin..saya suuuuuuukkkkkkkkaaaaaaaaa kawan dengan kamu...





~~kamu semua

saya hepi dapat kenal dengan kamu...idop saya mkin bermakna bila ade kamu sume..cewahhh..saya tahu sem depan kita da dok jauh2..tapi jarak bukan alasan tok kite tak rapat macam 1st year mapem kn...kite still kat ganu kan...saya hepi ade kawan kelantan, kedah, p.pinang n johor...kite ni cam wakil 1 semenanjung taw...:) sem depan..jangan kamu semua nak jaohkan diri dari saya..even kite dah tak 1 hostel..kite ley duduk sama2 dalam kelas..ley makan tghri sama2 kat cafe fst..saya masih perlukan kamu!!! kamu jangan rasa down..bila kamu rasa down..saya rasa lain sangat2...saya rasa bersalah sangat2...saya nak kamu ingat friendship kita akan tetap macam 1st year mapem...saya sayang kamu semua!!!!


kawan rapat saya!!! masa bufday ksha..





nota masyam...
fatin+ksha+zaher+epul+akmal+tihin
i still need uolls..

No comments: