Sunday, August 22, 2010

berbuka puasa > pantai batu buruk

tak la buruk pon..cantik je view dye..pas rancang2, da decide nak berbuka kat pantai batu buruk..konon, cam ala2 picnic..sampai tikar pown tak bawak..nasib baik ade surat khabar dalam mondok..berbuka dalam kul 7.20 mlm...kuar dari hostel kul 11 pagi sebab epul nak beli barang kat mak + ayah dye..meh aku tulis perjalanannya eh..tulis tu taip la dowh!!! kang ade yang wat2 sengal cakap, mana ley tulis kat lappy..grr~~



11am> ksha tak siap lagi, menunggu ksha sambil on9..
11.15am>ambik ksha kat umah sewa
11.20am>tggu geng kete wira merah sampai, tggu kat depan bank rakyat
11.45am>mak aih..lame gile tggu dowg..gaya cam jaoh je...
11.50am>bermula episod zaher membawa aku jalan2...ikot jalan batu 6, jalan lopak2, kete banyak je gak, even lampu isyarat tak banyak
12.20pm(agak2 je)>ambik tihin
1pm>sampai kat pasar payang..omg..panas panas...hasilnye, ksha, tihin & fatin beli kipas..aku mmg da ade kipas...
1.30pm>gi giant, solat zohor
2.00pm>round2 kat dalam giant, epul dapat beli baju 2 pasang
3.00pm>gi pusat dagangan terengganu, tepi giant je..banyak jual baju2 raya..
4.00pm>gi balik giant
4.30pm>gi losong, epul nak cari kopok lekor
5.00pm>masjid kristal..solat asar
5.30pm>gi bazaar, aku beli nasi kerabu..tyme ni aku rase cam nak pengsan da..penat2
6.30pm>gerak gi pantai batu buruk..
9.00pm>sampai hostel



tak nak pandang kmre!!! penat+letih

konon2, cam ksha pujuk soh pandang kmre la..


LAST2...



pict dari geng mondok..=)

pict dari geng kete wira merah..=)



tengok tengok...mana aku tak naik lenguh...berjalan sakan + kaki penat tekan cluch + minyak + brek...naik lenguh..kat pantai batu buruk. aku duduk je..dah tak larat..tobat2 tak nak shopping bulan pose..penat...dahaga...tapi bes sangat..dapat berbuka dengan member2 sendiri..




nota kaki:
insan2 terpilih join buka pose kali ni
fatin+ksha+tihin+zaher+epul+kechik+man
& of cos2, aku...:)

8 comments:

JANE said...

awak asal mana?

saya tahu pantai nie..

saya belajar dkat KT je..

huhu

hamzah ian said...

hehe.. ehehehe..

nadia said...

dee zahari:
asal selangor..:)
tpi study kat umt..
study kat KT? kat ne??
ecited nak taw ni..wink*wink*
hahaha



hamzah:
=)

b.r.u.t.a.l.s.o.l.o said...

selangor tu kat sabak bernam,petaling/hululangat,kualaselangor,kelang.hulu selangor,gombak

nadia said...

b.r.u.t.a.l.s.o.l.o>>
pergh...lambat gile nak type nick..hahaha...banyak tol titik2..
hehehe..
selangor kat klang...
klang bandar diraja..ngehehe

~fais~ said...

xsenonoh la...gmbr kte 2 wehy..

nadia said...

aku dan hidupku..aka fatin>>
gmbr yg mne wehy??
tyme tu kan kite penat..
xde mood nak ambik gmbr..
hehehe...
tapi kalo skang orang soh ambik gmbr, aku ekcited je ni..
toink* toink*

JANE said...

saya asal kelantan
study dekat cendering.
UiTM Kuala terengganu.

hehehe