Tuesday, September 21, 2010

test datang dan pergi

test datang dan pergi...macam cinta datang dan pergi lak...hahaha..pasni, ley wat tajuk lagu okey! ekceli, aku baru je habis test PENGURUSAN SISTEM MAKLUMAT..esok lak aku ade test KAEDAH PENYELIDIKAN MARITIM.. pastu aku ade test PENGURUSAN LAUT & PELABUHAN...


memang mantop minggu ni..ni belum kira lagi test COMERCIAL LAW..haishh~~ ni ar padah, balik rumah, tak bawak 1 buku pon..siyes..aku memang dari awal2 tak nak bawak buku sebab nama pon cuti kn? mane ley pegang2 buku.. allergic.. hahahaha..student2 lain yang nak dok tiru cara aku..aku suka studi last2 minit..pastu main bantai je tyme final atau test sebab tak habis nak khatamkan studi aku..cume setakat ni, bantai2 aku nasib baik..


fuhh..tadi aku baru habis test MIS a.k.a pengurusan sistem maklumat..hampeh cam hampagas..banyak yg aku main teka2..aku terlupa lak nak bawak dadu..ley bantai guna dadu...


pas habis test, aku gi menapak kat kedai makan..sekali aku balun fish & ships da... aku assume fish & chips aku tok sahur terus..kalo tak, menu sahur aku, megi lar...macam2 perasa aku try..jenama pown macam2 aku testing...

fish & chip aku bukan cam yg kat atas ni..kalo aku dapat yg atas ni, pergh~~



jangan lak kalo da tua, cucu aku sebok nak tanya asal rambot aku ni da gugur sume..takkan aku nak bagitahu aku ni kuat makan megi tyme zaman sekolah & u..tak glamer la wei..kang cucu aku ingat aku ni bajet nak mampos sebab makan megi je..






nota kaki:
aku da start pose 6..
mintak2 ok sampai habis..
tahun ni, aku kena ganti pose 11 hari...
mak aih..lama siot..

No comments: