Sunday, October 31, 2010

mari jawab soalan yang di tag dari fan arsenal lepas siapkan assignment!!

hari ni aku kena tag dengan k.sha yang minat gile ngan arsenal..so, lepas siap dengan assignment aku..aku ngan berbesar ati jawab tag ni..sebab mata aku tak ngantok lagi & aku tunggu subuh terus..=)


1. name one person who made you laugh last night.
fatin ahmad > siapkan esaimen port & shipping kat bilik die..buat kerja sambil sembang2..tu la jadinya siap kul 4 pagi

2. what were you doing 1 hour ago?
mengedit esaimen port & shipping sambil print article dll (76 pages)

3. what was the last thing you said out loud?
"atin..aku balik dulu..tata.." =) (mahu balik bilik sendiri kat tingkat 5!!)

4. where's the next place you're going to go?
toilet, sebab nak mandi etc nak hantar assignment datin yakni lecturer aku..(arini hidup aku ngan port & shipping je..keh keh keh)

5. what was the last thing you paid for?
dinner kat MAMA Tomyam, airport..RM6.50 (sup dye mmg terangkat-angkat..mmg makan sup + nasi putih bile gi kedai ni..sedap!!)

6. where were you last night?
selain kat bilik sendiri, kedai makan dan bilik atin ; aku gi gak toilet..hehehe

7. what's the best ice cream flavor?
chocolate

8. do you wanna cut your hair?
sekarang dah sedang2..tapi rasanya macam nak simpan rambut panjang..dah lama tak bela panjang2 so, tak nak potong lagi =)

9. do you love to melatah?
TIDAK!!

10. if that so (melatah), what will you said out loud?
kang lepas aku melatak, aku check eh!

11. what does the last text message you receive say?
"jap" - en asri sebab aku tanya en asri dah on9 ke belum..3 huruf je reply..cehh~~

12. will you get married in future?
mahu! mahu! mahu! (sila abaikan tahap kegatalan) -.-" dengan sape, tunggu kad kawen..har har har

13. do you chew on your straw?
kadang2 je..bila lepak lama sangat..bosan2 capai straw + gigit (jgn tiru aksi melampau ni)

14. do you make up you own words?
yup..har har..

15. is there anyone you like / love right now?
hepi, gaduh, hepi dengan en asri, dah 2 tahun 4 bulan 1 minggu 4 hari (doakan yg terbaik utk aku & dia)

16. tag to others 5 bloggers.
e. cik lily





nota kaki:
dah nak masuk bulan 11

4 comments:

JANE said...

thanks cik nadia for the tag!!

sy mmg xmandi pn nie.. hahaha

nadia said...

@dee

welcome :D
sila mandi di kala cuaca kat ganu ni..mendung + hujan

bes woo~~

Sarah and Faiz said...

thnx tagged !! ^^

nadia said...

@bukudiarysofea

welcome :)