Sunday, October 24, 2010

nyawa-nyawa ikan

kau tahu ke nyawa-nyawa ikan tu apa? macam kau nak kena cpr..cpr pon kau tak tahu? pernafasan mulut ke mulut ko tahu tak? kalau kau tak tahu memang kau bebal, bengap dan sewaktu dengannya.. har har har

masuk hari ni, dah 2 hari hfon aku rosak...demn demn..susah gile nak msg + tepon...sayang wehy kat fon ni..dulu lampu hfon ni dah rosak sekali, aku dah siap tulis entri pasal hfon aku..klik kat sini..
hfon nyawa-nyawa ikan


aku still berharap fon aku ni, ley ok balik..malas nak kuarkan duit beli fon baru




nota kaki:
klik ar nuff aku..
mana tahu aku boleh beli hfon guna duet nuff..
hehehe

6 comments:

platipus said...

kau baling henfon tu kat dinding..jap lagi ok la tu

nadia said...

@tipus>>>

dah baling dah...
penat aku ikot nasihat ko..
henfon aku bernyala balik..
wink*wink*

Aizuddin Hanis said...

hahaha~~ siannye...xpe..dh click nuff dah...nanti dh ade wet beli hp br k?

nadia said...

@aizuddin hanis

tengkiu2x :)

Noor Faezah Mazli said...

dah click nuff. huhu

nadia said...

@faezah


tengkiu2x ;)