Sunday, December 12, 2010

Day 12- How I found out about Blogger and why I made one

gambar lama :)


belog, ada apa dengan belog? tempat luahan segala emosi, suka, duka, tawa dll..




aku start berblogging since aku bulan april..entri pertama, haram jadah..har har har..malas aku nak link entri 1st kat entri ni..



yang kenalkan aku dengan blog, this sister :) kak sha..dah lama dah kak sha ada belog..mula2 tengok orang buat belog, aku cool je..malas nak ambik tahu..sebab aku suka lagi jadi silent readers..



tetiba, aku berminat lak nak tulis2..dari bulan 4 sampai bulan dua belas ni, dah lebih kurang 8 bulan aku buat belog..



biarlah belog ni, terus ada..at least, anak2 aku ley baca..ye dak? muehehe





nota kaki:
pandang pada tulisan seseorang dan bukan pada wajahnya..

4 comments:

ijatnuar87 said...

tulisan seseorang melambangkan penulisnya...

nadia said...

@ijatnuar87

hehehe..belog ni, penulis camne?

keh keh keh

Shasha Saad said...

just read this. and nice pic babe! haha walopun mcm tgh tayang lengan yg mcm gempal tu kan. so now u dh advance dr org yg kenalkan blog ni hihihi

nadia said...

@kak sha

hehe..bese2 je la..:)