Thursday, December 16, 2010

Day 16- Another picture of yourself

hari ke enam belas, aku dah rasa tak syok..dah rasa tak bes, fyp baru tahap raba-raba, belum tahap nak mesra2 & gi step seterusnya..muehehe..

ni gambar aku..sila percaya!

zaman dahulu kala ; bajet macam kanak-kanak melayu terakhir

rambut selit kat telinga, senyum simpul2..haktuihh...!! aku rasa ni gambar aku masa darjah 3 kot..


from en asri

sebenarnya benda ni lukisan & ada kertasnya, tapi bukan en asri yang lukis..kawan kolej dia yang lukis..dan sumpah aku tak caya, ley en asri suruh member dia lukis gambar aku..mula2 aku simpan, then aku bagi dia balik dalam buku scrap..klik sini kalau nak tahu pasal scrap tu..simpan camtu, terpelihara sikit dari komot2.:))

dari en asri punya kawan..keh keh keh
lukisan asal






nota kaki:
esok pagi kena hantar ayah gi check up
tapi aku tak tido lagi!



No comments: