Tuesday, May 3, 2011

dua hari sebelum balik rumah !

gambar dari [SINI]



tadi aku dah habiskan stok terakhir aku untuk sem ni
*lap pepeloh*
senanya jemu jugak makan kau..
tapi tu je febret makanan bila jadi student, ye dak?
harap2 aku mampu rindu balik..
sebab
kat rumah, takde maknanya aku nak makan megi ;p





notakaki:
esoklastpaper..yabedabeduuuu!!

12 comments:

khairunnisa ♥ said...

selamat makan ^_^

mariatul_m0hamadiah said...

kat umah makcik salu rindu nak makan megi. salu kena bebel ngan mak sebab makcik nak jugak makan megi even ade benda alah lain yang nak dimakan..:)

zacky ~786~ said...

haha..` dpt gak ekk lepas kn rindu.. huhu

fazey said...

@khairunnisa ♥

kekeke..
dah habis pun

fazey said...

@mariatul_m0hamadiah


ace makcik makan kat hostel, mak tak marah la.. hehehe..

fazey said...

@zacky ~786~

ni bukan lepas rindu weh..
nak habiskan stok je... kekeke

mariatul_m0hamadiah said...

haha.. memang ingat nak balik hostel tapi cam jauh plak makcik dari jb kl..:P

Heidi Shafiq said...

mi sedap cepat dimasak cepat dimakan !

haha.. :D

fazey said...

@mariatul_m0hamadiah

keke.. tahan telinga je la ;p

fazey said...

@Heidi Shafiq

asal lain macam je lagu tu? kekeke
bukan macam ni ke?

'mi megi, cepat dimasak enak dimakan'

hihihihi

Mr.R said...

Selamat bercuti :)

fazey said...

@Mr. R

tengs :)