Thursday, October 13, 2011

update secara pukal sem 5

assalamualaikum. senyum.

welcome third year bebeh! wahaha..
lepas dok kira2, aku rasa dekat sebulan aku kat terengganu.. sebagai budak final year, aku rasa tahun ni paling sesuai untuk berjimba-jimba dengan jayanya..aci ke dok? bhahaha :)


sem ni pun, dah tak duduk rumah sewa.. konon2 macam nak berdikari, boleh masak, jimat duit.. tu yang duduk kat rumah sewa

*kucing kat rumah, tapi tak tahu kucing sape* kekeke
call her 'din'



a) PANTAI

senanya, sem ni.. port melepak pantai dah bertukar dari pantai tok jembal ke pantai tanjung gelam..sebab rumah aku dekat dekat dengan pantai ni.. lagi satu, kat pantai tok jembal, dah tak bes cam dulu.. dah terhakis sana sini.





*warga2 rumah sewa*



b) SRI WANGSA

ni antara kedai febret kalau nak makan western kat terengganu..harga pun afforadble :)









c) PESTA KONVO

lepas makan dekat sri wangsa, sanggup kitorang sume gi pesta konvo kat umt sebab nak tengok dafi.. kalau ikotkan next year, aku lak yang konvo.. :))






d) SECRET RECIPE BEBEH!







masa on the way balik, singgah TTC... then terjumpa mereka-mereka




e) KERJA KEBAJIKAN ANJURAN GPMS, UMT

ni 1st time aku join event gpms umt.. hehe..





f) SEKAYU

ni la yang paling latest, semalam gi.. senanya nak gi sekayu ni rancang last2 minit..lepas sume lecturer batalkan kelas semalam.. jadi, terus rancang dengan fatin & kak sha.. tu la jadi picnic last2 minit...

*masa baru-baru sampai*

kak sha yang masak






last but not least, tengkiu kak normah belanja pizza :D








notakaki:
nextweek,ada2test.hamagad!

2 comments:

Firahhhhh ; said...

terengganu dkt mana? :)

nadia said...

@little khalifah

dekat kuala terengganu :)