Monday, September 8, 2014

New Life.

assalamualaikum.

alhamdulillah. dah sebulan tukar kerja baru. so far. aku dah boleh catch up kerja sekarang. after 2,3 minggu gila nak paham shipment LCL. muahaha *gelak evil*

so far keje sekarang, aku off sabtu. which is amat menghappykan aku.
compare to salary. alhamdulillah. aku bersyukur. even,tak dpt apa yg aku nak, tapi boss kata, gaji tu aku boleh dpt bila aku confirm. . 

balik on time. office hor hour kat sini 88.45-5.45 pm. aku sememngnye balik on time. wkwkwkwwk.
cuma sini parking kena bayar. RM2 per entry. so, tak la big issue sgt. sbb parking berbumbung.

so, sekarang ni aku bajet nak pikat somi melalui makanan, jadi, setiap pagi, aku masak bekal tok aku & asri bawak. hahah. hari2 bangun pukul 6, masak dlm 30 minit siap kemas dapur. then, bwk bekal sebab nk gemukkan asri, soh la dia bawak bekal. hahaha

setakat ni, dni minggu kedua aku masak pagi2. bagi aku, takde la susah mane masak sebabnye brg2 da prepare. bangun pukul 6, just masak je. & siapkan air secawan untulk asri bawak.
hihi.. 


:)

No comments: