Friday, April 16, 2010

ronggeng..

mahu bercerita tapi malas..mahu menaip tapi takde mood..layan je la gambar yang aku baru tampal ni...jalan2 ngan zack n su..siyesly, aku hepi bila dapat sebilik ngan korang!!




ni tempat first yang kami pegi..masjid terapung..nama je da setahun duk terengganu...tapi ni bru 1st tyme gi...:) sangat kagum dengan view yang ada kat masjid terapung ni..






kan aku dah cakap..view yang sangat cantek..terbaeeekkk!!



.....................................................................



makan tyme!!! mase perut tengah sedap alunkan lagu macam2 rentak..kitowg decide nak makan kat area masjid terapung...lepas order,ambik gambar agi..jelas kelihatan muka yang manis tersenyum dan tak melambngkan perot yang sedang berbunyi..sigh*



posing itu penting!!!



tengah sedap2 posing...tup2 makanan sampai..aik??cepatnye??pergh..chicken chop suam2 kuku je...tak panas langsung..



makanan kami...chicken chop suam2 kuku..


gaya zack yang suka sangat makan ais..


yes!! memang terbukti kami memang tengah kebulur!!



3 pinggan chicken chop=RM27..sape nak bayar?? angkat kaki..


..........................................................................


pastu gi lepak kat dataran shahbandar..



adoyai..aku lupe nak tutup lampu kete masa lepak kat sini..sejam gak la kete tu tak tutup lampu..nseb baek bateri tak kong..


.............................................................................



aku rase kejap sangat setahun kite sama2... macam2 aktiviti yang kita buat sama2... kita kuar gi bandar..join event sama2..lepak makan megi, masak nasi, makan tengahari, kalau aku nak senaraikan banyak sangat..yang penting aku sangat hepi dapt korang jadi roomate aku..kowang layan je perangai sewel aku..:)




nota masyam:
310, an-nasai' (2009/2010) tutup tirai...
tapi kite tetap kawan sampai bila2..
kalau jumpa aku kat fmsm, fst, fbe, fasm, cimb dan kat mana je la..
tegur la taw...
ko jangan nak lupa zack!!!
sem depan ko yang kena contact ak ngan su..
kita hang out agi macam sem ni..:)

No comments: