Sunday, May 9, 2010

blog dah berhabuk!!!

blog da berhabuk..kite kasi lap siket..jangan da nak berkarat udah lar...dekat sebulan dah aku kat rumah...keje? setakat ni keje aku makan+tdo+kemas rumah..aritu gi mintak keje wif ayah terchinta..elok2 da dapat keje..gaji rm 600++...kat kedai fon..sampai je kat umah ade ke patot ayah aku xbagi aku keje...alasan..lama sangat keje!!! huh!! bese lar keje kedai cenggitu..9.30 pagi sampai 9.30 malam..12 jam beb!! ayah kate xyah keje..cuti2 dok umah je..last2..aku menapak+bertapa je kat umah..lalala~~ble en asri tu cuti..baru ak menapak kat luar rumah...hari tu gi hantar laptop..skrin laptop tu tahap nak masuk icu da...hahaha..ade mmber ak cakap kalau nak repair rm800++..aku nye laptop still ade waranti agi..gi anta kat bukit damansara..ade ke patot..tesco xmoh antakan..aku kene lar anta sendiri..nasib baek en asri tu ade..ley tolong2 anta aku... 3 hari je repair...da siap da...yabedabeduu!!! sue hantar nak dekat sebulan baru dapat..tapi dok umah tersangat la besh!! xyah pikir assignment!!



>kat kampung
>best tol pinjam berukband pakcik nie...
>lain kali nak pinjam agi...rase2 dapat x??!!

No comments: