Saturday, July 17, 2010

2 years 3 weeks 6 days..

pewittt.. sudah 2 thun 3 minggu & 6 hari dengan en asri..(owg laen da bertahun2 xde kecoh pown..ko je yg hepi lebih) masa 2nd anniversary hari tu..sempat jmpe dengan en asri kat i-city..puas la kne sakat ngn kak efa & abg..hidup ngan en asri ni senang je..memang banyak jauh dengan en asri..masa awal2 kenal...aku kat matrix perak..skang lak aku kat ganu..memang jarang jumpa..jumpa bila aku cuti je..tapi bes gak bile jarang jumpa..tak la naek jemu nak tengok en asri je kn..(-.-'') tyme anniversary hari tu, aku bagi scrap book kat en asri..konon2 cite la pasal 2 tahun kenal dengan en asri..


cover depan



dah dua tahun dengan en asri..skng nak 3, 4, 5 tahun & sampai bila2 dengan en asri.. :p



nota kaki:
nak siapkan scrap ni pnye lame..beli barang2 dekat 1 sem..tapi tak terbuat2 pown..btw. suka ble en asri suka scrap ni.. :)

6 comments:

.MISS_SHASHA. said...

wah, romantik gitu!! =)
semoga berkekalan hendaknya!

nadia said...

ksha!!!tengkiu2x..

myra anne said...

u ol pon tomei..nk tiru adiah tu utk anniversary kitorang yg ke6 bln dpn leh x? huhu.. no idea nk bg dia pe..

nadia said...

myra:ley..tiru la...hehehe..slmat merajinkan diri..:)

myra anne said...

hehe..cm perlukan pengorbanan yg beso je kn..sbb nye ms tido sume kn korbankn buat bnda ni.hehe

nadia said...

myra:memang kne spend much2 tyme...i beli barang n buat sket2..dekat 1 sem taw..sebab i ni malas sket..hehehe