Saturday, July 31, 2010

semua kerana celup tepung, teluk ketapang, terengganu

ko tengok entri aku..ha...konon2 nak upkan trafik kat blog ni..bile orang search kat mr google, dowg boleh trace blog aku..muehehehehe..petang tadi, aku ngn besties aku gi teluk ketapang..nak gi makan ikan celup tepung.. actually, bukan setakat ikan je..ade gak sotong, udang, ketam, keropok, sampai cekodok pown ade tau...tak jauh pown dari umt..tak sampai 15 minit dah sampai..teluk ketapang ni dekat dengan airport & sebelah pantai..view memang santek la...layan la gambar kat teluk ketapang dulu eh??




mesti percaya kata2 aku!!
view sangat santek..thats why i love terengganu..hehehe...terguna ayat ksha lak
kami berempat

pura2 candid (^,^)

kawan sampai mati

aku gi kat kedai yg penuh orang...anggapan 1st ====>>> kedai ramai orang mesti sedap..hehehe....


macam2 ade..tuan kedai (ICT Pok Long), aku da tulun promate ni.
nanti ley bagi diskaun kat aku..

ganas tol, sampai tinggal tulang je


before aku gi lepak kat teluk ketapang, aku ngn fatin gi mandikan mondok dulu..mata aku naek rimas tengok pasir2 dalam kete..kalo kat luar, takpe lagi sebab aku tak perasan..so, aku ngan fatin mencari car wash yang ade kat area umt, unisza ni...jmpe gak car washnye.. aku tengok orang bersihkan..tenyeh sana sini...vacuum berkali2..polish pun berkali2 wat aku puas hati dengan car wash ni...dekat sejam gak la diowang bersihkan mondok sampai aku pown da naek jemu tengok diowng..hehehe...


basahkan mondok dulu


sental lagi kuat abg car wash!!

mondok dilemaskan dengan sabun


lepas bilas, kasi polish sampai kilat


mondok yang berwajah baru~
nota kaki:
- excited hapdet belog even line macam @#$%^&*
-pasni off 4 hari sebab ade field trip gi port klang..
- field trip??? assignment kne anta tyme kat sane!!!! wth..

No comments: