Wednesday, August 11, 2010

1 ramadhan

hari ni dah start berpuasa..
buang segala gula2 yang jadi peneman setia sepanjang 11 bulan..
ramadhan ajar kita tok jadi lebih baik..
bulan ramadhan ni, kita maaf2kn sape2 ade wat salah ngn kite..
salam salam peluk cium taw..kihkihkih
terawih jangan lupa..(oke..semalam pown dah tak sebab ade kelas datin)
jangan nak beriya-iya nak beli macam2 kat bazar..cmform, ti terbuang je...
tiba2 aku rindu zaman sekolah..
masing2 berlumba-lumba nak khatam al-quran..
petang lak di dewan makan tok ambil juadah berbuka
memang aku bersyukur sangat terpilih masuk sekolah agama..
even orang lain cam pelik, perangai setan cam aku ley masok sekolah agama..
kan setiap apa yang Allah buat tu ade hikmatnya...
alhamdulillah!!!


nota kaki:
"sesiapa yang berpuasa di bulan ramadhan dengan penuh keimanan dan keikhlasan, nescaya akan diampuni segala dosanya yang lalu..."

2 comments:

keryoki said...

hehe..
tarawikh tu jangan tinggal
bazar tu pegi 2 kali je cukup
he

nadia said...

keryoki
kene pergi bazar ari2 lar..dok hostel..huhuhuhu..