Wednesday, August 11, 2010

alone again -.-"

dulu masa sem 1, aku yang selalu takde kat bilik..sem 1 & 2 memang bz dengan group assignment + meeting.. tapi bile sem 3, aku lak selalu ade dalam bilik..(ok, tipu je..selalu je kuar malam) malam ni, aku sorang2 je dalam bilik..rumet da ghaib utk ke cafe..huhuhu..sampai hati meninggalkan aku sorang2..ape korang ingat bes ke dok sorang2? mulut aku ni macam pop corn taw!! penat la diam je..tak ley bersembang ngan sape2..mulut ley kejang kalau tak bercakap..kang aku cakap ngan laptop, korang gak yang terkejut nanti..
tengok..aku da makin sewel bila sorang2..

en asri pown takde..en asri keje petang..hampeh tol bos dye..pandai nak tuka2 shift keje en asri..en asri sabar eh? cik nadia taw en asri da naik tension keje kat kopitiam tu..kalo ley, cik nadia nak en asri hepi je..en asri egt bes ke tgok en asri tension..en asri akan terus takde mood & kadang2 en asri langsung tak tido..cik nadia harap yang terbaik tok en asri..terbaik tok en asri, terbaik juga utk cik nadia...




nota kaki
sehari dua ni, mata kiri asyik kelip sendiri je...
geram2x...

No comments: