Wednesday, September 1, 2010

dari dataran shahbandar ke batu buruk demi merdeka...






sayang malaysia



tanggal 31, bulan 8, 57..
merdeka, merdeka..

negaraku,
tanah tumpahnya negaraku,
rakyat hidup, bersatu dan maju...


inilah barisan kita,
yang ikhlas berjuang,
siap sedia berkorban,
untuk ibu pertiwi..






cehh...
ko tengok, lagu2 patriotik kat atas nunn..
semua yang kitowg tak nyanyi..
sebab??
kat dataran shahbandar xde satu event yang khas tok sambut merdeka..
aku ngn the girls teruja..
nak gi dataran shahbandar sebab ingatkan ade sambutan..
yang ada???


moto yang terlampau banyak..
lelaki yang bersepah (tibe2 aku rasa cam ramai je penduduk lelaki kat terengganu ni)
jem yang xtakde kesudahan..
pakcik yang gne mikropon jual ubat..
bazar, jual barang2..
thats all...



aku tak suka jem!!!

oke...
bunga api ade la tak sampai 5 minit,
tu pown tak nampak sangat sebab terlindung dengan pokok..
ciss!!!





port lepak b4 kena kacau

last2, gi beli cempedak goreng, kacang rebus, kopok lekor..
lepak je atas rumput..
sambil gosip2...
tibe2...
jeng jeng jeng..
ade la 2 mamat 3 suku datang..
mak aih...
ley lak nak kaco2..
yang klakar, aku ngn kwn2 aku, diam je...tak jawab sepatah haram..
tapi dalam hati..
dup dap dup dap..
last2 blah gak..
tu pown lepas member dye datang...
kurang asam..mamat2 tu da mendebarkan aku..
pe ko ingat,
kitowg ni bukak kaunter tok berkenalan ke..
pas dowg blah..
kitowg, kemas sikit2..
& gi batu buruk...

saje nak tinjau, mane taw lagi meriah..
memang aku akui, aku suka lagi kuar ngan kwn2 pompuan..
kalo kuar ngn zaher & epul, takkan ade aktiviti emo2 kat batu buruk kn?
but, ape yang berlaku kat sana, biarlah kita berempat je yg tahu..







love is cinta





aku suka part pasir ni jatuh..hak hak hak




gila tak gila la, siap baring kat pasir, wat xde perasaan kat owg lain..



K.A.M.I

tapi,
kat sini lagi sekali, kena kaco lagi..
haish,,,
geram.geram.geram.

......................................................

before gi shahbandar, aku gi menapak kat giant..
nak cite, malas..layan je gambar2..
& korang ley bayangkan betapa sewel2 geng ksha..




tihin nak sangat ambik gambar kat side ni..



tihin, ko ley wat baju tido ni jadi baju dinner ko!!









nota kaki:
aku da ngantuk, nak tido..zzzz~~

2 comments:

~fais~ said...

hehehehe
siap sesi bersedih ag..
hahahahaha xleh bla..

nadia said...

aku dan hidupku a.k.a fatin:
sesi bersedih tu...
siap snap picture..
hehehe