Monday, September 27, 2010

kamu buat saya gelak.gelak.gelak dan gelak lagi...

malam ini
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
saya puas gelak sampai tak hengat dunia..
mesti..
manusia2 kat kedai kuali bising tu..
mesti menyampah tengok geng2 saya gelak macam setan tak betul
kedai tu kedai kuali bising sebab masa masak,
macam nak bagi 1 mengabang telipot dengar dye masak..
stail yo!!
.
.
.
.
.
.
fatin.ksha.tihin.epul.zaher.
memang terbaik la..




nota kaki:
jemput saya datang kenduri kawen...
nak penuhkan gambar muka sendiri dalam album kawen korang..
hahaha..

2 comments:

aku dan hidupku.. said...

hahahahahahaha
n ak xleh nk bayangkan cmne la...akak=sayang...
~lalalalalala~

nadia said...

fatin:
tolong jgn bayangkan..
ko wat aku nak gelak sorang2..
=D