Sunday, September 26, 2010

open house adun seberang takir

takde ke hari2 macam hari ni? macam heaven bila makan free..


aku, ksha & fatin gigih bangun awal2 pagi, sarung baju kurung, & gi seberang takir..tujuan 1 je..nak rasa lagi kemeriahan syawal..tahu tak? bile dah masuk u balik, ko akan lupe yang ko ni masih kat bulan syawal sebab test + assignment datang bertimbun2..


so, nak dijadikan cite kami insan2 terpilih untuk penuhkan perut dengan makanan2 yang macam kat bazar ramadhan, tapi free je...sampai2 memang tak ramai lagi orang sebab makcik2 & pakcik yang serve makanan baru je nak open table..jangan nak dok ingat aku ni kebuluq eh? T___T


tapi sure sangat bes..datang pagi2 tak ramai orang, so, dengan bahagia dapat duduk + ambik makan dengan tenang, tapi tu kejap je..start kul 10.30, orang ramai..rasa macam $%^&(... pagi yang ujan rintik2 terus bertukar jadi panas..


makanan siang tadi yang wat aku rasa nak makan sekarang jagung + cendol..dua ni je aku rasa macam nyesalnye..nape tak makan banyak2 + tapau je tadi..hahaha..tapi betul, perut aku jadi full..sampai kitowg tak makan nasi minyak pon kat sana..


1st round : ayam golek


2nd round : laksa penang

3rd round : char kuew tiow
mapem
mahu pulang..oyeah!!!




nota kaki:
jangan dok tanya aku sape nama adun tu..sumpah aku tak tahu..hihihi..

No comments: