Saturday, October 2, 2010

keluar bersama kesayangan2

boleh lak zack tibe2 cancelkan nak jmpe..tapi takpe la..ada urgent + emergency case..member dye accident..hopefully he will oke..


pas rancang2, just aku, sue & fatin yang kuar.. bawak su gi kedai western febret geng kak sha..tapi..nape ayam dye da kecik..dem dem dem

dengan fatin

fatin & sue

oriental chicken ; ayam yang makin kecil tapi harga tetap sama

kira ikan ni ade bape..teka.teka.

posing dulu ngan ex rumet

posing lagi..

dan posing lagi...hehehe


pas makan, decide nak jalan2..sebab takde keje sangat..round2, last2 bawak sue gi karok..1st time gi karok ngan su

mari bersama saya, terjah tempat karok ^^''v

gi giant, karok nye penuh..siap ade yang sanggup beratur..nak karok..last2 gi kat mydin..


ngan fatin..

su tunjuk dua jari, fatin emo ketika nyanyi

tengok!! fatin eksited nyanyi lagu yang aku tak pernah dengar..huh, tak dapat join nyanyi
pilih lagu

last but not least, gambar 2 setengah sebab muka su separuh je





nota kaki:
su lenkali kite kuar lagi eh..
karok lagi...even aku taw ko tak baca pon blog aku ni..
aku tak kesah ko nak nyanyi lagu inul tu..muehehehe

No comments: