Wednesday, October 27, 2010

.maaf aku hanya ingin bermonolog. #3

capai nota .
kepala terbayang .
macam2 benda berlaku akhir2 ni .


bila ada wujud je hubungan jejaka + perempuan .
aku selalu ingatkan diri aku .
jgn titiskan air mata sebab 1 lelaki yg tak tentu lagi jadi milik kita .
hubungan landaskan cinta .
ada apa?


tapi .
aku akui aku tewas .
sebab aku sedar betapa bodoh aku membazir air mata sebab 1 lelaki.
sedangkan sang arjuna mungkin sedang gelak gembira .
lantas . berjanji .
takkan kuarkan air mata sebab dia .
tapi .
aku tetap tewas , tewas dan tewas .


aku terfikir .
mana mahu mencari arjuna yang betul2 setia .
mungkin wujud .
tak ramai .
adakah aku yang bertuah ??


kawan aku kata .
try + error .
nak tahu serius ke tak .
tunggu lepas couple .
kalau agak2 nak mainkan je ,
mintak putus awal2
jangan dah 1-2 tahun, baru nak putus .


tapi..
macam mana .
setahun manis lagi rasanya .
2 tahun, di awang-awangan lagi
tahun ke-3, baru buat hal?


bagi aku .
pendapat aku .
semua pokok pangkal hati sendiri .
kalau dah sayang .
semua boleh jadi .


kalau tak .
tak wujud hubungan si buta + si pekak .




nota kaki:
en asri, still harapkan kita macam dulu .
cukup , saya tak nak bazirkan air mata lagi


4 comments:

~fais~ said...

sabar...
mungkin die sedang....
menguji hbungan kalian..
dlm cinta.....
tiada istilah try n error..
law da tiade cinta d hati..
baik lepaskan...
xguna mnyeksa diri lg...
sbb akn bertambah sakit...

nadia said...

@atin

entah lah..
biar masa je yg tentukan..:'(

platipus said...

kau pon sama nad..kalau lelaki sayang kau, dia tak kan uji2...tak payah nak ragu-ragu dengan cinta sejati..mana pergi kepercayaan

nadia said...

@platipus

aku malas nak pikir benda ni..
baik aku pikir final aku..
btw..
thanks :)