Wednesday, October 27, 2010

kancil buat hal ; part 2

yehuu..semalam kan aku dah kabo yg en mondok buat hal, so..pagi2..lepas economy of shipping, aku ngan fatin gi jelajah cari bengkel..senang cite gi sampai 5 kedai..kedai ke-5 baru betul..ni sume salah masuk kedai..har har..sesat doe.. kedai 1st and 2nd tak sesat..dye yg suggestkan kedai no 5..kedai no 5 tu, tersorok sikit..tu yg tak jumpa..hehehe..kedai ke-2, kedai cat kete kedai ke-3, kedai moto..hampeh tol..susah gile cari kedai tu..muehehe

mari bersama kami, settle kan hal en mondok

jom usha abg tu buat keje..teheee ;)







last sekali abg tu letak benda alah ni, total sume rm2o, murah ke mahal?
aku tak tahu la pasal bende ni..





nota kaki:
sumpah..tak paham lagi pakcik kedai 1st tu cakap ganu..
-.-"




2 comments:

Khumaera Ismail said...

ooo..masalah radiator ke? er--sy pun ta tau sgt psl kete..tp u kena rm20 je? murah gak tu..

nadia said...

@khumaera

a'aa..radiator masalah..
tadi abg tu cakap kotor..
dye cuci2 je..
tu yang murah sikit kot