Friday, November 19, 2010

aku pelik, pelik dan pelik.. tapi bukan pelik bin ajaib ye



sebelum kapel


aku tahu ni masa kau nak mengayat, bergurindam, bersajak, berbalas pantun..kau akan tepon sang gadis 25 jam seminggu..kalau kau sesibuk mana pown, kau akan tepon gak..

masa ni jugak, kau sebok bagi hadiah..mintak je..cakap je sang gadis teringin apa..sume dapat la...macam ' akan ku capai bintang & bulan untuk kau, sang gadis'! semua ayat poyo nak mati..



awal2 kapel (lepas sang gadis tergoda ngan adiah, ayat2 cinta kau)


mula la msg je..sambil makan, tengok tibi, nak tido..mesti nak msg..masa ni, macam kau dan kau kapel paling bahagia kat dunia ni

sume orang akan jelez tgok arjuna & gadis



bile arjuna & gadis gaduh


normal lumbah alam...pujuk2..tapi kalau gadis kuat majuk & arjuna tak reti pujuk..memang gasak..masa ni. gadis akan start pikir..dulu sebelum kapel lain..asal lepas kapel lain



bila dah lama sikit kapel

telefon dah kurang..msg dah kurang..bese la kan..sume ada pasang surut..macam bah


last2, kapel yang tahan akan hantar kad jemputan tok aku..yang tak tahan clash macam tu je..kan rugi masa, perasaan..tu belum lagi rugi air mata...hehehe


untuk arjuna & gadis

wehy..
aku rasa better kau tunjuk sikap kau yang sebenar..
kalau arjuna suka tengok bola..biar dari sebelum kapel tunjuk semua sikap kau
kalau gadis suka shopping, tunjuk gak..biar arjuna tu sedar dye mampu ke tak hidup ngan kau..
ni tak, nak ngikis duit arjuna kau je..kau ingat arjuna tu kejenye cop duit ke




nota kaki:
takde lagi member aku yang hantar kad kawen kat aku!

22 comments:

miemen said...

aku sukeeeeeeeee entri ni~~~~~
sial la arjuna yg tue...

nadia said...

@miemen

asal arjuna ko tu?
dye wat hal lagi eh?

naLLysSs said...

best.. i like..

nadia said...

@nallysss

hehe..
tengs suke

platipus said...

bercinta ni mcm hangat2 tahi aym ja..mula2 ja panas..lepas tu sejuk...dh hambar

nadia said...

@platipus

yup..
tak ramai yg dapat bertahan..
ramai lagi yg kecundang

amer said...

like.

nadia said...

@amer

erk? suka gak?
adakah kau pown macam tu
-.-"

M a W a D D a H said...

kebiasaan dan memang lumrah mcm tu bila sblm, semasa dn slps bercouple...ngeee


p/s: dah banyak member aku hntr kad kawen kat aku...adehh...

bukan setakat kad kawen..dah ramai yg ade anak...

tim said...

u are right..!!

nadia said...

@mawaddah


hehe..yg anta kad kawen tu bgus!
hehe

nadia said...

@tim

hehe..tengs :)

Aretikz said...

Haha.. Nice en3.. tapi better jangan kapel.. sebabnya lebih bnyak mendtgkan keburukan dri kebaikan.. dan.. xpernah pun wujud istilah kapel dalam islam.. InsyaAllah.. yang terbaik akan kita dapat jika memahami konsep perkahwinan.. bukan konsep kapel ^_^

bukudiarysofea said...

setuju!

biskut said...

betul...betul..betul...(cakap ikut gaya upin & ipin)

nadia said...

@aretikz

yup..lagi bagus kalau kapel lepas kawen

tengs 4 the information :)

nadia said...

@bukudiarysofea

setuju gak ngan entri ni..
hehehe

nadia said...

@bisk

hehehe..
mmg betul sgt :)

Noona said...

exactly!

nadia said...

@noona

mmg tersangat2 betul
hehehe

Noona said...

:)

azzey said...

nadia: ni kisah SEBELUM & SELEPAS YE ?..Hik3....