Thursday, November 4, 2010

bila kena tag lagi..=)

bape hari lepas, kena tag ngan kak julie a.k.a akak su..akak su ni sama2 minat quilling..so, jom kite jawab tag..

arahan simple:

"Once you have been tagged, you are supposed to write a note with 25 random things, facts or goals about you. In the end, choose 25 people to be tagged. You have to tag the person who tags you. If I tag you, it’s because I want to know you more."


1. anak bongsu tapi tak manja eh

2. dapat 7D (add math) masa SPM -.-"

3. nescafe addicted

4. ambik lesen masa umur 19..test nye sehari sebelum daftar kat umt..tapi masa tu fail kat bukit..then hold dulu lesen..sambung balik masa cuti sem 1..hehehe..

5. lepas dpt result upsr, apply macam2 (sbp, mrsm + yayasan melaka) lepas tu ada borang smka, aku tak nak apply..ibu suruh gak..last2 smka tu je yg dapat..hik hik hik

6. 1st pakai hfon masa hari raya form 2..fon tu jenama pe ntah..mmg takde sape yang guna..just kuarkan duit beli sim card maxis

7. dapat plkn..masa tu aku jadi ketua utk wirawati alpha..sakit tekak sebab asyik kena jerit masa kawad..testing suara..tapi tak pernah la hilang suara masa kat plkn

8. suka art..even tak la kreatif mana pown..sekarang, tgh try buat quilling

9. prefer masak dari kemas rumah..hehehe

10. aku tak pandai nak start perbualan..kalau family aku suruh mintak apa2 kat orang lain..aku lebih rela diam..hahaha..tapi bila sorang2, aku boleh lak cakap..adoyai..

11. aku anak banjar tapi tak reti cakap banjar

12. rapat ngan adik-beradik perempuan (belah ibu) wat macam kawan je..sebab aku antara cucu yg tua..sepupu semua kecik2 lagi...

13. tak suka belajar..ada ke yg suka belajar??

14. kalau bab akademik, apa yg mintak..insyaAllah dapat..zaman sekolah menengah nak masuk kelas akaun, DAPAT :D apply matrik, DAPAT :D apply maritime management, DAPAT gak :D alhamdulillah..

15. dah bercintan cintun dengan en asri..dah 2 tahun :)

16. sekarang dah ada kete (en mondok)..tu abg punya..tapi consider macam sendiri punya da..keh keh keh

17. still contact ngan member sekolah rendah..rapat lagi ngan dia

18. mula pakai spek mata sejak darjah 3..tak suka contect lens sebab power aku tinggi, silau pown tinggi..lagi 1, leceh!!

19. suka laksa..tapi laksa yg ayah + ibu buat je..beli punya tak suka

20. even aku ni bongsu, tak pernah lari buat kerja rumah tau!! ibu akan jerit nama aku..soh turun & tolong masak..hehe

21. thanks ada abang yang sgt faham aku..even takde la cite benda rahsia2 kat dia..tapi dye still akan support aku..macam apply umt..ayah tak bagi sebab jauh..tapi abg relax je..siap kate time belajar ni la nak gi jauh2...

22. dulu tak makan durian.. sekolah menengah baru start belajar makan

23. suka sup yang ibu masak..sebab letak jintan, lada itam..tak main la sup bunjut ni..

24. nak kek batik? aku reti buat..tu je yg terror..hehehe

25. sangat menyampah kalau ko ni bese2 je..tapi belagak kaya nak mampus




then dah siap jawab tag, kena tag orang lak..aku tag yang perempuan2 je la..sebab aku tahu lelaki mana suka jawab tag ni..teheeeee ;)


1. fatin
2. miemen
3. ksha
4. tihin
5-25 . sapa2 baca entri ni, yg suka jawab tag, anggap la kena tag..hehehe

4 comments:

MOFASAD said...

skang nie orang musim tag ayat2 nie

nadia said...

@mofasad

ko comment kat blog picisan aku??
pergh~~
terharu wehy!!

org tag aku, aku jawab je..
keh keh keh

MOFASAD said...

tak yah terharu la yer..

semua sama je

nadia said...

@mofasad

aku insaf T___T