Saturday, November 27, 2010

camni rupanya rasanya

nak duduk berdua tepi pantai, siapa nak teman? mesti ada kerusi dengan payung sebab sekarang musim tengkujuh

orang lain guna perahu layar gi moonsun cup, aku nak naik sampan..nak ikot?



camni rupanya rasanya..langsung tak eksited..! cume rasa seronok je sebab tak yah pikir sem 3..hari ni last paper..cuak ke bebeh nak tggu result..mmg teruk gile sem ni..aku dah merdeka pown..aku balik 5 hb..sebab tggu member aku habis exam..so, sehari aku boleh buat 1 keje..




28 hb : hantar fatin gi stesen bas..
29hb : setelkan kete..kau tahu tak hari je dah kena rm75..esok kena rm170!!! ongkos2x!!
30 hb : tido sebab dah penat
1hb : tido lagi
2hb : aku rasa nak menapak kat moonsun cup..bukan selalu dapat gi..

3hb : tido lagi kot

4hb : tido secukupnya

5hb : balik rumah




wut the hell..keje aku tido je..hak hak hak..ni ar nikmat habis exam wehy! ok2..masa dah puas tido, aku buat la PITA sikit2, siapkan public yg tiba2 nak essay..mesti buat!! nak markah okey



pastu menapak kat unisza lepas miemen dah takde..basuh baju! nak hantar dobi..blok aku still takde air..aku rindu nak tengok air kuar dari paip kat blok aku..blok lain takde problem..blok aku je masalah sampai sekarang takde air..



kau agak2 ok tak jadual seminggu aku before balik rumah? ngeh ngeh ngeh




nota kaki:
-selamat bercuti, cuti kali ni aku nak duduk kat rumah je :) -

9 comments:

Nurul Ayu said...

hoi hoi hoi...jelesnya i u dah habis exam..i pon nak membuta jugak!!

nadia said...

@AyuE SurihanyOt

keh keh keh
umt + utm, huruf tak jaoh beza pown..
jom2 masuk umt lak..
ti boleh habis exam awal
:D

miemen said...

ahaha~nadia!!!air dah ade....hihi...hilanglah kerinduan ko tue....

nadia said...

@miemen

hehehe..bes wehy..dah ada air :D

miemen said...

yeahhh!!aku dah blh basuh baju....wiwiwiw...

nadia said...

yeah!!
lama gile kau basuh baju..
keh keh keh

miemen said...

ahahah~harus...nak taw kenapa??kna baca entri baru aku...hehehehhe

nadia said...

hehehe..da baca da :)

nadia said...

hehehe..da baca da :)