Friday, November 26, 2010

biarkan dia berlalu

dalam kau benci dia, kau sayang dia kan??



sayang, dalam hubungan, kau kena pasrah. yes! pasrah...
kalau bukan jodoh dia dengan kau..
let him go


yes..aku admit..
kau mesti cakap, aku tak lalui benda ni..mana nak tahu..
aku tak nak kau terseksa lagi..
kau ingat aku hepi bila tengok kau macam ni?
siyes tak.
sebab aku syg kau.


aku nak kau bukak mata kau.
mungkin ada yang berjuta kali orang lain yang sesuai untuk kau.
terima kau seadanya.
mungin lambat kau jumpa dia.
tapi aku nak kau tahu mesti akan ada seseorang yang sesuai untuk kau
sabar dalam tunggu kehadiran yang betul2 ikhlas nak kau


usah dikenang perkara lama.
sekarang kau yg terseksa..
dia sikit pown tak ingat kau, nk msg kau
kau yg tempah semua ni..
dan kau sendiri yang rasa sakit





nota kaki:
kenapa kau suka rasa sakit tu, sedangkan kau boleh gembira?

2 comments:

Fiq said...

aku tak tahu cerita awal akhir kau macam mana

nah aku bagi kau dgr lagu Be Strong by Fefe Dobson.

cheer up babe!

nadia said...

@fiq

tengs :)
ni cerita kawan aku..
aku tak nak dah dia mengharap benda yang tak pasti