Wednesday, November 10, 2010

cinta bila perlu

sekarang, aku nak kapel ngan sapa??

cinta bila perlu.. betul ke?



statement macam #$%&*.. har har har..aku baru perasan lately ni, kalo aku berangan, then update blog, aku suka tulis pasal putus cinta..mmg macam belog ni belog emo + sedih je..pfftt!! wehy! aku takde la macam tu..siyes!


kadang2 je kalau tajuk entri aku .maaf aku ingin bermonolog. relate ngan diri sendiri..tak sume ada kena mengena ngan hidup aku..keh keh keh..


ko ingat tiap masa ke aku clash? kau ingat clash tu macam beli eskem sekupang ke hape? senang2 je..sebelum entri yang latest ni, aku ade buat entri pasal ni, then, budak yang ibu aku jage ( form 2 ) sebok tanya aku ni gado ke hape ngan en asri..aku mmg selalu link kan entri baru kat fb

ni le yg aku link kan kat fb

sekali baca, apa yang aku post kat fb macam geli2 + nak muntah darah jap..keh keh keh.. tuptup.. budak yg ibu jage terus comment...baca la sendiri okey!

budak form 2 dah pandai dah cintan cintun ni


aku suruh tido, banyak lak cikadak die..haish! aku kan akak yg bagus..padahal takot xtvt malam aku yg lambat tido ni terbongkar!..keh keh keh


lari tajuk lak..hehehe...sekarang ni aku tengah couple ngan buku..oyeah!!


nota kaki;
post kali ni tak nak link kat fb!
kang dye rase femes lak..
aku cite pasal dye kat belog huduh aku ni
:)

4 comments:

saya_arief said...

cinta ini....boleh diumpama kan bagai makan sambal belacan...
hahaha..
;p

nadia said...

@saya_arief

walau pedas hinggs mengalir air mata
masih mahu dimakan jua
cinta jgn buat macam goreng pisang
sungguh enak bila makan panas2..
bila sejuk ia jadi kurang enak..

hoho..hilang sedapnya...



keh keh keh

kan dah habis nyanyi..:)

Unknown said...

chenta~
ahaha
anda boleh berkongsi cerita pasal chenta di blog saya!
btw, nice blog :)

nadia said...

@izzat b*

tengs :)