Monday, November 1, 2010

festival novel, terengganu dan berjalan2 bersama mereka

ari jumaat, girls day out!! aku suka kuar ngan pompuan tyme hari jumaat sebab tak yah susah2 pikir soh gi sembahyang jumaat..hehehe

ini cerita jumaat lepas..hahaha..aku tak sempat nak update..sebab bizi dengan assignment port & shipping..

fatin, su, miemi & kawan miemi gi K.T sebab nak gi festival novel kat TTC, terengganu.aku gi sebab nak cari novel akhir sebuah cinta by siti nur dhuha..tapi sampai2 je..orang tu kata novel tu dah tak de..sob sob sob...-.-"

sila terpegun dgn novel yg bertimbun..

belek novel anis ayuni

miemi ngan dak course dye yg nak gi stesen bas

aku + sue

balun 2 novel terus!! tak toleh kiri kanan

ni la 2 novel yg aku beli =)


lepas balun 2 novel..terus rakus ajak makan mekdi..hehehe..

tapi kan..

tapi kan..

sangat la menyampah ngan 1 team lelaki yg tibe2 dtg beli mekdi + makan kat mekdi ngan takde perasaan..en abg2..dah tak sembahyang jumaat, gi je la bungkus makan tempat lain!! demn demn..even la en abg tu musafir..jgn makan tyme org lelaki lain solat jumaat..terus reject jadi laki..!!!


aktiviti wajib kalo kat mekdi ; tuang kentang ni atas benda alah tu..then letak black paper.. ;)

miemi + su


cuaca mendung + suam2 kuku, so on da way balik kat atas jambatan, terperasan ada team yg tgh main yatch..so, terus patah balik.dari jambatan on da way ke umt pergi ke

.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.
.


dataran shahbandar


sebab nak tangok..

yatch a.k.a perahu layar

sila kagum aku pandai ambik gambar clap*clap*

opps~~ ni bukan yatch ye..nak tunjuk, ni aku yg ambik gambar..hehehe
kami
dah2..aku nak balik ni..tehee =)




nota kaki:
bes kuar jalan2 ngan dowg ni =D
4 jam aku buat entri ni!!!! sebab line lembab

No comments: