Monday, November 1, 2010

quilling part 3

semalam aku bosan line slow..so, macam bese, capai kertas2, gunting, gam..terfikir nak buat bookmark untuk novel aku..so, ni lah hasilnya

guna lidi yg orang guna untuk jual nuget etc

kalau buat hiasan board studi aku pown cantik gak!! hehehe

kali ni, aku guna butang + reben

dengan novel2 aku






nota kaki;
terjaga sebab dengar orang ketuk pintu macam nak pecah pintu ni..
sume sebab nak tanya
" ada orang demam tak kat bilik ni...."
nurse yg tanya erk!
kuikuikui

10 comments:

~fais~ said...

bkn yg nie mmg da siap ke???
smlm wat yg ane???

nadia said...

@atin

yg ni wat tghari semalam..
mlm tadi wat,saje2 je..

malas la nak ambik gambat..hehehe

hiro said...

nk satu..

nadia said...

@hiro

nak? hehehe..bole2..:D

ubi said...

hehe..nice...creative ea..hehe
nak satu..

nadia said...

@ubi

nak? hehehe..bole2 :D

AyuE SurihanyOt said...

weh cantik la kau punya bookmark tu..huhu nak buat gak..=)

nadia said...

@ayue surihanyot

buat le..
senang je..
modal pown sikit je

saraa said...

adoi quilling , cantik2 !
kena ajar nh cmneh nak buat nh heehee :D

nadia said...

@saraa

jom2x..
belajar sama2..

tehee =D