Wednesday, December 8, 2010

Day 08- Short term goals for this month and why

hai nasi goreng..
hai sungguh lazat
sungguh sedap
sungguh mudah..
digoreng dengan perencah adabi


kau dah dapat agak2 pe short goals aku bulan ni? agak bangang di situ kalau kau cakap aku nak masak nasi goreng..jadah gile short term nak masak nasi goreng je



short goals aku bulan ni, aku nak masak macam2..pagi tadi aku dah siap 1 menu..tapi tak snap gambar sebab malas nak naik bilik ambik kamera..



pagi tadi aku masak apam pisang, resipi pinjam kat mat gebu..nak tahu resepinya? klik sini. blog mat gebu superb..thumb up :) resepi semua simple + bahan2 memang dah ada kat dapur..dari makan cekodok pisang, sekali sekala aku ubah jadi apam pisang :)



sebab aku nak masak? sebab sape yang jagi pompuan, sure gilak kau kena masak utk family + hasben kau..ngerti?








nota kaki:
doakan short term bulan ni berjaya :)

2 comments:

Noona said...

hahahaha...ngerti ngerti...
a'ah kan, kita mesti la pndai masak...

nadia said...

@noona

bagus..kamu ngerti..keh keh keh