Thursday, December 9, 2010

Day 09- Something i am proud of in the past few days

amaran! ini adalah entri membanggakan aku setinggi klcc..ini adalah percubaan ketiga & ianya membuahkan hasil..senyum selebar mungkin. mungkin senyum aku 3 hari 3 malam tak henti2.


mula2 aku dapat msg kat chat belog picisan aku. lihat dengan mata hati ;
dari LIN HANDMADE GREETING CARD




fes time menang giveaway, teruja plus plus, jadi jangan nak bayangkan perasaan aku masa taip entri ni. banyak2 giveaway yang bertimbun + tinggi mencakar langit..giveaway dari blog kak lin je aku rajin join tiap2 bulan..


maaf , ada sensored di situ..tak boleh nak bagitahu alamat..kang semua nak hantar hadiah. perasan.

sampul luar dah dibuka, ada lagi 1 sampul ; koyak perlahan2

tadaa..greeting card yang sangat comel sampai buat aku terpukau + tak kelip2 mata

siap ada note dari kak lin



zoom sikit apa yang kak lin tulis ; siap ada nama aku, ok?

i heart quilled teddy bear card



close up quilled teddy ; awesome rite?

dalam kad tu ; "sending love your way"


giveaway ni memang buat aku suka sgt2..sebab, aku kenal quilling dari belog kak lin, cuba kau gi usha blog kak lin, memang kreatif :)

buktinya ;
aku dah ada 5 entri pasal quilling

part 1
part 2
part 3
part 4
part 5


jadi, try buat quilling sendiri...kalau malas sangat, gi belog kak lin, order mana yang berkenan :)






nota kaki:
tengs kak lin :)

15 comments:

✿Neddy Nadia Najib✿ said...

wah2! cantiknye card dy!!!!! ^^ follow u.. :)

nadia said...

@nadia

hehehe..eja nama sendiri lak..:D
hehe..kak lin punye keje mmg superb :)

✿Neddy Nadia Najib✿ said...

huhuh..

wowowo.....beruntungnye coz u r the winner.. huhu.. :) best2! :))

kad dy ke yg buat semua tu?? awesome la...cute2...

nadia said...

@nadia

a'aa..kat belog kak lin, semua yang kak lin buat sendiri..
santek kn?

Amir Syahir said...

fuyooh.

nadia said...

@hiro

:D..lu ok dak?

ijatnuar87 said...

nice2...pusing2 tu guna aper?cam tali kasut pom ader kan,hehehe...tp aper2 pom tahniah deh...

Azlina Abdul said...

Hi Nadia :)

Thank you for posting my handmade card here and promoting my blog here. I really appreciate it! :) So happy to read this post! ;)

Hugs,
Kak Lin
Lin Handmade Greeting Cards
http://azlina-lin.blogspot.com/

nadia said...

@ijatnuar87

hehehe..awal2 egtkan reben taw..
btw, ada tools utk gulung kertas ni :D

welcome :)

nadia said...

@kak lin

tengs :)

ijatnuar87 said...

owh,kertas jek ek...nmpk cam tali kasut plak,hehehe...kreatif btol la...

nadia said...

@ijatnuar87

kdg2 tak terpikir, dgn kertas pun boleh macam2

ijatnuar87 said...

ahaks...tau xper..camner la dunia kalu xder hasil ciptaan cina ni ek...

Noona said...

omelll nyaaaaaaa....

nadia said...

@noona

tehee :)