Tuesday, December 21, 2010

Day 21- A picture of something that makes you happy

kacak luar ; kacak dalam

sayang ketat2 sampai dah tak ley bernafas..tarikh ni, abang aku tunang..happy even penat nak mampus kemas rumah..style ibu aku..contoh macam kes abg aku tunang, tunang bulan 6..start kemas rumah bulan 5..


macam tunang tu nak buat kat rumah aku, sedangkan mesti ar kitorang gi rumah tunang dia kat gombak..keh keh keh..tu ar style ibu aku


gaya macam nikah pown ada dah


pape pown, tunang ni memang gembirakan aku..abg..cepat2 kawen! nadia nak anak buah :)


nota kaki:
aku suka blog quilling

11 comments:

iedayah said...

ai2..jenjalan cni..

d_LA said...

wahhhh..pic macam nak kawen dah tu..tahniah tuk abg nadia :)

nadia said...

@iedayah

tengs :)

nadia said...

@d_la

macam pict kawen kn?

little ain said...

eh. macam kenal. bukan ke effa dalam picture ni yang tunang ni?

little ain said...

dalam picture atas sekali tu, macam papa ina je kan.

ijatnuar87 said...

hehehehe...tahniah...moga cpt2 la kwin...

nadia said...

@little ain

a'aa..tu effa ar tu..mana kenal??
tehee :D

nadia said...

@ijatnuar

:)
nak anak buah ni

little ain said...

heeeeee :)

kawan baik ngan ina kat uum. kak effa tu kakak ina. dulu kat uum jugak.

heee what a small world kan. ni bakal adik ipar kak effa la ni ek?

nadia said...

@little ain

waduh2..huahuahua..
patut la kenal dowg..
:D

hehehe..yup...bakal adik ipar kak effa :)