Monday, January 10, 2011

.maaf aku hanya ingin bermonolog. #11

aku tak nak hubungan kita macam pokok ni, biarlah ada daun2 nya



aku : susahnya nak telefon kau! dua hari diam je..kenapa?
dia : ala..kan dah bagitahu bateri fon low, duduk rumah member
aku : pinjam la fon dia
dia : hehe..kau rindu eh?
aku : eh..mana ada aku rindu kau..baru 2 hari..tak thrill..aku ingatkan kau nak diam, tak cas fon sampai birthday aku..
dia : haha..lepas ni, boleh la buat lagi.
senyum.



cinta kena memahami satu sama lain..tapi kalau kau diam lagi, aku nak mogok boleh?

12 comments:

azzey said...

nadia: slmt pagi...

zacky ~786~ said...

wohoooo~~
so sweet ... heheee

slmt pg..

nadia said...

@azzey

selamat pagi azzey :)

nadia said...

@zacky~786~

sweet kebenda..tu entri geram..keh keh keh

bukan photographer said...

knp pmpuan sinonim dgn mogok?

zacky ~786~ said...

haha.. silap erkk .. ke dah tukar ?? ngee... tumpang lalu...

nadia said...

@bukan photographer

ye ke? hehe..
ok, tak jadi nak mogok! X)

nadia said...

@zacky~786~

hehehe..mana2 pown bole :)

LinE PuTih LiNe HiTaM said...

kantoi di situ

nadia said...

@LinE PuTih LiNe HiTaM

hehe..kantoi pe?

aNnE said...

time bday buat hal eh..haha sabar jela ek..haha :)

nadia said...

@anne

thn lepas punya birthday, dah buat hal..
mintak2 tahun ni ok je.. :))