Saturday, January 1, 2011

satu.satu.dua.kosong.kosong.satu

hari ni satu.satu.dua.kosong.kosong.satu (baca 1.1.2011) macam biasa tahun baru azam baru..ntah2 azam tahun lepas pun tak buat lagi


bagi tahun baru ni, manusia yang bernama azam akan bangga nak mampus bila semua sebut 'AZAM kau tahun ni apa....??'


bagi aku, tahun baru tak semestinya semua kena baru kan? gila haram jadah..


bagi pakwe-pakwe ngan makwe-makwe, tak yah nak dok pikir tahun baru nak kapel baru..setia je dengan pasangan sekarang..tapi kalau pasangan kau perangai macam %^&*(, kau boleh cepat2 blah dari hidup dia

.ni la kegilaan aku sekarang.


nota kaki:
20.11.2011
tarikh menarik!

1 comment:

maCy said...

adeh. byk sgt tab kua. xtau dah blog mne. sori T__T