Tuesday, January 4, 2011

kau mahukan pasangan?

. aku mahu dia yang genggam tangan aku sampai aku tua .


kau mahukan pasangan yang tiap2 bulan bawak kau gi candlelight dinner umpama kat malaysia dah takde elektrik dan seronok makan bertemankan cahaya bulan + lilin semata.



kau mahukan pasangan yang ingat setiap tarikh penting antara kau dan dia umpama dia kalender bergerak kau..mahu dia ingat tarikh dari kalender islam dan kelender kapir



kau mahukan pasangan yang bagi hadiah setiap kali berjumpa kau umpama peti-peti besi + harta karun tu semua milik pasangan kau



kau mahukan pasangan ada blog supaya si dia boleh bercerita dunia kau dan dia dan umpama kau dan dia sahaja kapel kat dunia ni



kau mahukan pasangan kau kejut kau setiap pagi umpama jam loceng yang tak pernah lupa bunyikan alarmnya




*******************************************




sejauh mana kau mengharapkan si dia sempurna mungkin..percayalah kau takkan dapat!




nota kaki:
aku tak mahu mencari kesempurnaan
tapi biar aku dan dia saling melengkapi
tats why how love works!

4 comments:

AH7 said...

betol 2..sb stp pasangan saling melengkapi...insyaallah...

nadia said...

@aizuddin hanis

yup..:) kalau kita jujur dengan dia..dia juga akan buat camtu :))

mariatul_m0hamadiah said...

saye mahu jugak..=) hope kamu dapat maam yang diidamkan..=)

nadia said...

@maria_m0hamadiah

hehe..tengs syg :)