Tuesday, February 8, 2011

kau tak pernah tahu

aku tahu kau tak suka kapel dgn aku sebab kau jarang dapat dating dengan aku

aku tahu kau terseksa jadi pakwe aku sebab susah kau nak bawak aku keluar malam

aku tahu kau susah nak kapel dengan aku sebab ayah aku garang bila 1st2 kau kena jumpa ayah aku

aku tahu kau tak suka kapel dgn aku sebab aku ni asyik mesej kau

aku tahu kau tak suka kapel dengan aku sebab aku asyik suruh kau tepon aku

aku tahu kau tak suka kapel dengan aku sebab tiba2 kau hantar mesej tu



TAPI..kau tahu tak??

kau jarang dapat dating dengan aku sebab aku kat perak lepas tu aku kat tgganu sebab sambung belajar?


kau mana tahu kenapa ayah aku garang.. sebab ayah aku tak nak kau main2kan hidup aku..mana ada ayah suka anak dia terseksa


kau mana tahu..kalau aku tak mesej kau, aku nak mesej dengan sape lagi? takkan aku nak pasang geli2 kat tgganu ni


kau jarang yang amat tepon aku..selalunya aku yang tepon..bila aku suruh aku tepon, beriban alasan kau..mana kau tahu semua tu


kau mana tahu aku nanges, rendam air mata bila kau kata kita patut kawan..kau mana tahu muka aku senyum, aku gelak..dalam ati..biar aku je yang tahu..KAU TAK PERNAH TAHU!


nota kaki:
bila kau hantar mesej tu, aku sedar aku ni 21 tahun dan aku bukan terdesak sangat nak cari laki..

No comments: