Sunday, February 6, 2011

makan sampai kenyang di flamming steamboat, sunway

ini adalah entri dah lama yang amat..baru perasan ada tersadai dalam draft.. :)

ni makan-sembang-kenyang bersama family angah ina


tergoda dengan mohd haziq rayyan..comel sampai tiap kali nak jumpa, nak cium2 pipi dia sampai merah..

dagu dah berlapis-lapis..even, sekarang baru try makan..nasib baik balik hari tu, haziq nak dekat aku...dia nanges bila ayah yang angkat walaupun ayah sentiasa ada dekat rumah

ni mama haziq a.k.a makcik aku :)

yang dua orang budak kat belakang sambil tunjuk 2 jari tu adik-beradik, kakak2 haziq

gambar beramai-ramai, sebenarnya ni gambar lepas puas melantak..konon2 nak rehatkan perut, jadi capture gambar dulu


ni makanan dekat flamming stemboat :)) erti kata, lebih 150 jenis makanan macam seafood, buah-buahan, dessert dll ada kat sini


bukan nak tunjuk en abg dan tunang ye..nak tunjuk asap2 tu je..ngeh3


*dialog rekaan semata-mata*



ni angah sham, pakcik aku! bila duduk kampung, dan pakcik aku ni ada sekali, tak perlu risau bab makan2..sebab pakcik aku ni suka masak..aku tukang makan..pedal + hati goreng ngan lempeng pakcik buat, memang terangkat-angkat..



*dialog ni pun rekaan :)*




nak tahu pasal flamming steamboat, klik (SINI)



nota kaki:
dah seminggu dia takde..
dan saya kuat!
walaupun saya tengah demam :')

4 comments:

cik ETTY said...

marveles kan.
puas ati gle makan kt cni

nadia said...

@cik ETTY

sedap! :))

Dee Zahari said...

ouhh bestnyee. da lama xbkumpul reramai cmni

nadia said...

@dee

best :)