Saturday, February 26, 2011

.maaf aku hanya ingin bermonolog. #12

percaya cakap aku..kalau kau tak suka seseorang tu, kau tak perlu bagi harapan 120% kat dia.. sebab kau bukan cari dia semata-mata sebab suka..tapi kau cari dia sebab kau bosan..kau bosan henfon kau tak berbunyi, jadi kau mesej dia..kau sunyi kat fb, jadi kau ajak chat..



ni bukan alasan, kalau kau sunyi, jadi kau gunakan orang lain


benda ni macam hampagas..sebab kau macam gunakan dia..sebab dia setengah mati sukakan kau..tapi kau ignore je hati dia..dan kau buat dia macam koleksi kau..seronok ye bila kau rasa kau ni macam hot je..semua nakkan kau..ibarat bila kau petik jari, semua dah datang depan mata kau



mungkin sekarang kau rasa gembira bila 24 jam ada je yang cari kau..mesej kau..tanya kau mana..tanya kau sihat ke tak..tanya kau dah makan..dia yang syok kat kau...bawak2 la bertobat..tak guna kau main2 kan perasaan orang lain..



sebab aku percaya semua ada timbal balas..kali ni kau main kan dia..nanti satu hari nanti orang lain lak mainkan kau..


nota kaki:
cinta tu bukan untuk orang yang tak reti nak hargai

6 comments:

misz sheyla said...

sape wat cam 2??? uishhh..x elok taw :(

mR. sMiLe said...

tapi kte anggap kawn je, tp pmpuan tu y anggap leby ape cer???

nadia said...

@misz sheyla

benda ni random je..mesti ada kan yang buat? :)

nadia said...

@mr. smile

layan lebih2 sangat kot? tu yang sampai pompuan tu dah tangkap cintan?
hehe

zacky ~786~ said...

btol3.. :)

nadia said...

@zacky ~786~

:) kau jgn nak buat macam tu lak..