Friday, March 4, 2011

buat-buat sibuk?

tuan belog, tukang karang belog tengah buat2 sibuk, dateline fyp hujung bulan ni..tu belum esaimen2 group punya..test yang riban minggu depan, mahu rabak kepala aku ni..


nah..guideline ni la aku bawak ke hulu ke hilir



ya! saya si budak seken year, buat final year project sebab sem 6 nanti nak practical..jadi, ambik fyp untuk sem 4 + sem 5..teruja bukan? -.-"




baidewei, kalau rindu2an, follow twitter aku..hello2 kat sana, sebab hari2 aku bukak twitter #tahitwitter..nak follow kelik (sini) kalau tak rindu, gi main jauh2.. shuh.. shuh..!



gambar tayar? keh3 saje nak belagak baru lepas tukar hempat tayar..tapi tak sempat nak hupdet kisah sedih tayar-yang-tiba2-bocor-lepas-tak-sampai-duapulohempatjam-tukar-lepas-tu-tak-ley-claim-dan-terpaksa-tambah-lagi-seratusduapuloh-sobsobsob :'(





nota kaki:
sebenarnya mood berblog makin kurang,..
tak percaya? tengok bulan lepas, 12 entri je..
sekian-

No comments: