Sunday, March 13, 2011

nature's potrait

aku rasa seronok mengedit gambar, tapi aku tak suka edit gambar orang sangat..suka lagi kat nature2 :) tapi jangan nak tanya aku nama pokok ni, sumpah tak tahu..sebenarnya ni gambar masa aku gi melaka dengan family aku..abang siap sound kat aku, dalam kamera penuh gambar pokok je..




gambar bunga ni aku snap masa stop kat R&R



ni masa berhenti makan kat melaka



ranting pokok + yang kat atas ni, kat depan rumah je..bunga ni, memang selalu gugur..jadi bila petang, memang penuh kat depan rumah, jadi kereta kena parking jauh sikit, kalau tak, kereta jadi macam kereta berhias dah..


aku memang suka gambar ni..bukan suka tang en abang..tapi suka tang haikal senyum..tak silap aku ni masa umur haikal 2,3 tahun..sekarang umur haikal ni dah 7 tahun..kecik2 dah reti ambik gambar tak pandang kamera..





nota kaki:
#dearfuturehusband, ai nak dslr jadi hantaran kawen boleh?

6 comments:

F_H said...

wah.. ni kire sep sep photographer ek.. macam blog aku bukan photographer la ni.. nice snap.. hee

nadia said...

@line putih line hitam

aku buat benda ni bila rajin je..tapi aku banyak yang malas dari yang rajin..keh3

Schubert Serenade said...

gambar 2 yg terakhir b4 gmbr encik abg tu sgt cntik edit die...sukaaa:))

nadia said...

@Schubert Serenade

dua gambar tu, depan rumah je :)

Anonymous said...

budak kecik tu de bakat nk jd model tu..xpandang kamera..cam abg lu..mg hensem la abg lu...heheheh

nadia said...

@anonymous :

hahaha.. gwa tau sape lu ni.. kah3