Wednesday, June 20, 2012

4th year oredi!

*simple je card kite*



assalamualaikum...


4 tahun! alhamdulillah.. en asri, saya gembira jadi kawan awak, kekasih awak dan tunang awak..saya tak sangka betul dalam hubungan kita menjangkau 4 tahun.. saya dah bergelar tunang awak. sepanjang 4 tahun, kita dah rasa manis, masam, pahit.. alhamdulillah sepanjang 2012 ni, kita dah jarang bergaduh.. paling lama pun 5-10 minit je.. tu pun gaduh main2.. 




awak sentiasa ada dengan saya.. sepanjang 4 tahun dengan awak, saya dah alami 2 kehilangan yang besar. arwah atok dengan arwah ayah.. awak sentiasa ada dekat saya.. bagi saya semangat, nasihat..




cukup la sepanjang 2008-2011 kita jauh.. insyaAllah untuk 2012 dan seterusnya saya duduk kat selangor je :) 










nota kaki:
seronok dapat kenal awak selama 4 tahun.. 

No comments: