Friday, December 19, 2014

Konvokesyen UMT 2012

assalamualaikum..

**NI ENTRI TERTUNGAK 2 TAHUN. ahahaha**

dari kecik aku dok berangan nak belajar tinggi-tinggi. then, boleh pakai jubah. baling topi masa konvo. hakhakhak. impian kanak-kanak

syukur alhamdulillah. umur 22 tahun ni, aku dah mampu pegang ijazah. lepas tu kalau dok semangat belajar lagi, 2 tahun tok master, 2 tahun phd. lebih kurang umur 25 dapat jadi dr nadia. kekekekke..  tu semua sebelum ambik fyp la. lepas ambik fyp, terus azam nak cari keje dulu. nak kumpul duit. *nampak sgt malas nak buat research* ;p

Bergelar graduan Bachelor of Maritime (Management) memang tak pernah terpikir dek akal dari kecil. dari kecil, orang tanya nak jadi apa, terus cakap nak jadi doktor, cikgu. jawapan biasa tok kanak-kanak. sampai la aku masuk matrik perak. disebabkan ada sekali aku tengok senior aku dapat UMT-pengurusan maritim, terus aku pilih nak ke terengganu. eventho, mula2 ayah tak bagi, ibu tegah aku isi 1st choice kat UMT. dan aku ikut cakap family. 1st choice aku isi uitm sebab ayah aku harap aku dapat uitm s.alam. 2nd choice aku pilih UPSI sebab ibu nak aku jadi cikgu. last2 dapat yg 3rd choice > UMT. hihihii


loveeeee both of them

ehem.. ehem.. carpet kuning


en tunang sekarang dah jadi husband pun. 


kehebatan abg ambik gambar ditambah dengan keohseman aku edit. kekeke

pagi sebelum konvo

gigih nak betulkan semua. malas nak pikir2 bila dah masuk dewan. 




with family

ni idea gila abg aku la. sibuk nak bgi dora kat aku -.-"

besfriend kat UMT

org baling, kite pun nak




thanks sume bagi munga2 cinta layu di pusara. eh?
;p

yay! red roses :D

last but not least. peace 





No comments: