Tuesday, January 20, 2015

Seprais Kemain #NadiaTurn25

Hi!

asal masuk tahun baru je mesti birthday. beheee.. birthday aku 17 januari. last few week, asri memang banyak outstation. kejap2 OT, kejap outstation.

"yang, nanti kite gi Penang tau 16hb ni...." 

"hmm..16hb gi Penang?..."

Dlm hati dok pikir ayat tak nak dia outstation 16hb, nanti confirm balik lambat. nanti dah tak jadi org first yang wish birthday kat aku. kekeke.

"ye lah.. gi la outstation, tapi jgn lupa tau. jadi org 1st yg wish tau..." beheee..dok ulang ayat tu banyak kali. ahahaha

pagi 16hb, prepare kan barang2 asri nak outstation. ironkan coverall asri. renyah tau nak iron. tapi aku tak suka baju dia kedut. lagi2 nak gi outstation.


*google*


lepas tu masing2 gi kerja.. dalam kul 10 pagi, aku telefon asri tanya kat mna. then dia jawab

"tak jadi outstation... kite tukar dgn org lain..."

ahahahahhahahaha....yippie..! sweet kemain tak laki i'ollss



malam tu, abg & SIL gi beli subway. suprise tapi tak jadi sgt sbb dah nak terkantoi dgn aku

*subway*

lepas tu tengok Maharajalawak mega. mmg stail aku.. last dah nak habis mesti tertido depan tv. kihkihkih. tepat kul 12, asri buat suprise kek lak

*kek coklat SR*

lepas tu dorang lupa nak keluarkan dari peti ais awal sikit, terus keras. tak boleh nak potong. ahaha

*****

19 January 2015

macam biasa gi kerja macam biasa. Asri kata dia balik lambat nak beli lauk utk bawak bekal. 
bila sampai rumah, aku tengok bekal dia ada lagi dalam raga moto. selalunya dia basuh sendiri sebab aku kan balik lambat. jadi, turun kereta. capai beg bekal. Konon2 nak gi terus basuh kat dapur, 

bila bukak je beg kuning, ada uncang merah

hehe. kemain tau manis macam gula

;')

terus senyum sampai telinga. tak jadi nak basuh bekal. belek dulu hadiah. behee.. lepas settle, aku gi dapur. dalam hati dok happy2 dah & nak tengok lauk apa yang asri beli untuk bawak bekal harini. 

Buka peti ais, jumpa ikan


"ikan ape ni yang...?"


"ikan Rohu...." balas asri


aku tak pernah masak.. tak pernah makan. ni pun enko buat seprais kemain ye somi T_______T



**gambar google**



Terima kasih anje.sepanjang kite dari umo 18 sampai sekarang.. kite happy dgn anje. Gaduh tu normal la. Tak gaduh xbest kan. Acecce.. maceh hadiah birthday. 




No comments: