Tuesday, March 24, 2015

Breakfast #projekbekal

Hi. 

setahun kahwin. banyak aku belajar pasal asri. apa yang dia suka. apa yang tak suka. yang penting, aku nak jaga perut dia selalu. biar gemuk macam aku. kekekekekeke

so, harini untuk #projekbekal, aku masakkan roti telur sardin utk asri. ni breakfast. mestilah kena buat 2 set utk aku bawak gi office sekali. asri tak suka sangat beli roti sardin kat luar sebab banyak minyak. so, aku buat la sendiri, 



senang je, masak sardin macam biasa. lenyek2 sardin, pastu letak antara roti. pecah telur sebiji. kacau. salut kat roti. goreng dengan minyak sikit. sebab nanti roti + telur serap minyak.

majulah #projekbekal untuk perut laki bini. ahahahahahahahahahaha



btw, minggu ni super hectic. banyak sangat shipment T________T plus aku kena belajar kat import department. wuwuwuwu






2 comments:

ieza ashaari said...

untunglah suami dia. ieza jarang buat breakfast untuk husband sebab dia tak berapa nak makan pagi-pagi.

nadia said...

@eiza ashaari

takde la hari2 buat bekal breakfast kat suami. hehehe