Saturday, August 28, 2010

disebabkan ada test, aku nak update blog..tak kire..tak kire!!!

student yang bagus, camni la...
haha..
pas puas mengadap buku,
tinggal lom telan nota2 & minum air rebusan nota HR..
muahehehe..
mata aku tak ngantok langsung..
sebab??
pas habis test public semalam, aku tido sampai petang..
MOTIF????
malam tak nak ngantok
+
ley stay up lama2..
almaklumlah otak yang tepu ngn macam2 bende yang x berpekdah..
just ley blaja waktu mlm..
tapi bila da malam,
ouh~~ bes lak melayan fesbuk..
ley lak chat ngn en asri, konon2 ley jimat kredit..
pastu mlm ni, broadband xsemput2..
maybe sebab nak aku online..
& tak bagi aku studi..
kejam kejam..
seronok aku melayan comment abu,
member kawan skolah rendah aku...
then, jumpa sorang lagi ex-skpk..
syahman..
dekat 7, 8 tahun tak dengar cite dye..
& syahman da makin tinggi...
=)
.
.
.
.
.
ouh~~
date dengan HR tak selesai2 lagi..




nota kaki:
mahu ari2 tenet ok..
pliz eh celcom...

No comments: