Saturday, October 9, 2010

economic & investment analysis

aku hold dulu emo aku .
penat nak sedih2 kang macam gile talak .



nak cite minggu ni aku bz .
hujung minggu tak macam hujung minggu biasa2 .
sume sebab port & shipping .



lecturer aku tu minat kot kat group aku .
ntah macam mana dari kena present hujung bulan 10 .
terus jadi present 11 october ni .



jadi memang kelam kabut jumaat + sabtu aku .
jumaat pagi, singgah di library .
jumaat malam, singgah lagi di library .
sabtu pagi, singgah lagi di library T____T



disebabkan aku kena present tajuk economic & investment analysis .
aku nak bawak student2 mapem jatuh cinta kat buku ni .


kulit buku keras . kaler menarik .
sila jatuh cinta ya kawan2 .

lepas tu, kat buku ada duit . ko kan suka duit

lepas tu, kawan2 buka muka surat 264
tu tajuk saya present . wat muka eksited taw .

. studi dulu .

. nampak macam menarik? . sila angguk laju2

. tengok, da pinjam buku tu .
. satu lagi buku, akmal pinjam .






nota kaki:
mahu tido..
ada 3 jam sebelum kena bangun balik
& pergi bersiap2 ke library..
T__T

2 comments:

GRuNGe said...

Mak aih, dah lama tak bukak Finance punya buku. Tetiba click tgk ada NPV. Wahahahaha. Aku suka investment dan finance.

nadia said...

grunge>>

ko minat investment & finance??
pergh~~
bole tak gantikan aku??
ko present bahagian aku..
hehehe