Thursday, October 7, 2010

.maaf aku hanya ingin bermonolog. #2

macam bangang tunggu kau on hfon..
mana kau pegi?
sudah 2 hari macam ni..


"maaf, aku nak sendirian.."



tunggu kau seharian, tu je yang kau balas..


seharian aku tido..
dengan harapan dengar kau gelak mlm ni..
susah bila aku bangun, kau tido..
kau kerja, aku kelas
kau tido, aku tak tido2.



mungkin kau tido..
mungkin.
mungkin kau lepak sambil nyalakan rokok..
semua boleh jadi mungkin..

mana aku nak cari kau??

aku nak kau.
fullstop






nota kaki:
tak paham2 aku sayangkan kau?
semalam aku terlebih emo.maaf.

2 comments:

aku dan hidupku.. said...

nape weh???
sabar2

nadia said...

fatin>>>

aku da cite sikit2 kat ko nape kn?
:(