Thursday, November 11, 2010

quilling part 5

quilling kali ni, aku buat bookmark..rupanya pening gak fikir tema pe yang sesuai nak bagi bookmark kat lelaki..kalau perempuan, senang je, ada bear, bunga, rama2 etc..


bookmark kali ni simple je..just ambik dari sini, tukar kaler je..



bookmark for final



yang bertuah dapat bookmark..keh keh keh


close-up sikit

yang quiling bunga2 ni, aku bagi kat member2 perempuan..takkan lelaki sesuai bagi bunga2 kan? kang jadi macam mat bunga lak..keh keh keh..so, untuk member lelaki aku bagi design ni..


tadaa..t-shirt untuk member lelaki

dari tepi

dari atas, siap ada poket..hihihi

sikit je quilling..kat bahagian tie je..masa ni, blur jap

3 button + origami t-shirt


korang ada idea tak? design apa yang sesuai untuk lelaki? nak buat birthday card ni..


nota kaki:
sorry bookmark simple untuk korang
belajar sama2, berjaya sama2 :)

11 comments:

saya_arief said...

comel..
:D


LATEST ENTRY : MACAM MANA AKU
DAPAT KENAL NUFFNANG

nadia said...

@saya_arief

tengs :)

Duniakuabstrak said...

bookmark bola

motor

kereta

kasut but bola

kasut sukan

stokin

byk lagi bleh design utk laki

nadia said...

@duniakuabstrak

kena berangan dulu..nak pikir..camne nak quilling benda alah tu..

btw, tengs :)

amirah nuramalina said...

comel jea :)

nadia said...

@myra amalina

kamu pown comel..tehee :)

hackshitam said...

nice..
nk satu..
=)

nadia said...

@hackshitam


kalo ko dekat ngan aku, dah lama aku buatkan utk ko..

keh keh keh

nadia said...

@hackshitam


kalo ko dekat ngan aku, dah lama aku buatkan utk ko..

keh keh keh

aljambz said...

untuk aku?

nadia said...

@jambz

kau dekat x? keh keh keh
ti aku buat tok ko.:)