Saturday, January 15, 2011

kecelaruan emosi dan aku tak jauh mana pun

memang silap aku fikir entri yang lepas buat kita boleh jadi macam setahun yang dulu


memang silap aku ingat bila aku suruh kau telefon, kau akan ikut apa yang aku nak dan kita mampu bergelak macam dulu


memang silap aku keluarkan air mata tiap kali kau mesej sejak akhir-akhir ni


memang silap aku, bila kita jadi macam ni


TAPI..


kau tak sedar, mahu aku gila bila kau dah takde dalam hidup aku


kau tak sedar, mahu aku termenung sorang bila makan keropok lekor sebab tu febret kau dan kau nak order kalau aku balik selangor


kau tak sedar, mungkin nescafe dah tak jadi febret aku sebab tu kegemaran kita berdua


kau tak sedar, kredit hfon aku sentiasa tak luak dah sebab dah tak mesej kau



nota kaki:
sape yang follow twitter aku, mesti faham kegilaan aku 3, 4 hari ini..
maafkan aku

No comments: